вторник, 18 января 2011 г.

Do not miss the news!


Hello, my dear pandas !!!!!
Today in the town I met an amazing panda ... His name is Troy! He sells pancakes:)
I very much like pancakes.
Troy was glad to see me. He called me to try the pancakes. And we talked. Troy told me how he started selling pancakes.



Hi RonnyStar ! In the mood for pancakes?
Oh , my name is Troy and this is my pancake shop. Cool, huh?
 I built it with my own paws! It wasn`t easy.

Once I hit myself with a hammer in the thumb so hard it swelled up to 3 times its size. I couldn't make pancakes for 3 weeks.
Can you imagine that???
Now my thumb has shrunken back to its normal size and I can use the pan easily again . Neat !

Здравствуйте, мои дорогие Пандочки  !!!!!
 Сегодня в городе я встретил удивительную  Панду  ... Его имя Troy! Он продает блины:)
 Я очень люблю блины.
Troy   был рад меня видеть. Он позвал меня чтоб угостить меня блинами . И мы разговорились . Troy  рассказал мне, как он начал продавать блины.


Привет RonnyStar! В настроении для блинов?
 Ах, меня зовут Трой, и это мой  магазин для продажи блинов . Круто, да?
  Я построил его своими лапами! Это было не легко ! Как только я ударил свой палец  молотком  так сильно, что палец    в 3 раза увеличился .:(    Я не мог делать блины  3 недели.
Можешь   ли ты  себе это представить ??
 Теперь мой большой палец стал обратно нормального размера , и я могу использовать кастрюли легко снова.Uraa!
Hurry, my beloved pandas eat Troy's  pancakes !!!!!!


And I have one more news! Finally, I saw a room of Paul !!!!!
The room is very beautiful! Come Panda! There's fun:):)

А у меня ещё одна новость ! Наконец , я увидел комнату Пауля !!!!!
Комната  очень красивая ! Приходите,  Панды ! Там весело :) :) 

Well, today all the news:) Read my blog and please do not forget to comment:)
Your RonnyStar


Комментариев нет:

Отправить комментарий